woensdag 11 juni 2014

100 happyday's | dag 27 t/m 51

Weer een challenge update! Ik moet toegeven dat het nu echt een 'challenge' begint te worden. Ik ben bij dag 60 en ik vergeet steeds vaker om mijn happy moment op te slaan. Het is niet dat ik me er niet meer bewust van ben, maar ik vergeet het moment gewoon vast te leggen en op m'n laptop op te slaan. Ik heb daarom dus ook een aantal weken overgeslagen/pauze gehouden. Bereid je voor op veel foto's!


Donderdag 1 mei: dag 27, dagje Amsterdam!


Vrijdag 2 mei:  dag 28, opa overleden. Ik denk aan dit beeldje dat je voor mij hebt gemaakt.

 Zaterdag 3 mei: dag 29, de hele dag samen met de familie. Gezellig met nichtje gespeeld

zondag 4 mei: dag 30, Geen tekst..
 Woensdag 7 mei: dag 33, nog meer lieve familie.
 Donderdag 8 mei: dag 34, veel lieve complimenten over mijn speech

Zaterdag 9 mei: dag 36, hele geslaagde eerste restaurant dag met kim!
Zondag 10 mei: dag 37, Nog steeds komen er heel veel lieve complimenten binnen
Maandag 11 mei: dag 38, 's avonds nog wat oefeningen gedaan.
Dinsdag 12 mei:  dag 39, vier nieuwe films gekocht!
 Woensdag 13 mei: dag 40, Paspoort aangevraagd en even de stad in geweest met mama
 Vrijdag 15 mei: dag 42,  wat heb ik leuke vrienden. heel gezellig avondje op het Goffert!

 Zaterdag 16 mei: dag 43, nog na genieten van gister en leuke gesprekken met Malou
Zondag 17 mei: dag 44, heeerlijk weer!
Maandag 18 mei:  dag 45,Engels boek lezen gaat makkelijker dan verwacht.
Dinsdag 20 mei: dag 46, lekker gekookt al zeg ik het zelf ;)
 Woensdag 21 mei: dag 47, kippetjes die snel groot worden.

 Donderdag 22 mei:  dag 48, heerlijk tussen uurtje, zo hou ik school wel vol

Vrijdag 23 mei: dag 49, wiskunde toets op school gemaakt, ging heeel goed!! 
 Zaterdag 24 mei:  dag 50, huiskamer restaurant 2. Weer heel gezellig met kim!

Zondag 25 mei:  dag 51, 16 vissen gevangen bij oma!! 

















Liefs,

Anne 

1 opmerking:

  1. Ik heb de 'challenge' wel eerder gezien en ik vind hem super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen