woensdag 18 juni 2014

Fashion | 4x WK outfits

Of je nou van voetbal houdt of niet, ik denk dat iedereen het WK wel kijkt. Vrijdag was een super wedstrijd van Nederland en vanavond spelen ze hun tweede wedstrijd tegen Australie. Het leek me daarom wel leuk om jullie een paar oranje outfits te laten zien. Een outfit hoeft helemaal niet moeilijk te zijn. Vanavond draag ik bijvoorbeeld een blouse van mijn vader!


outfit 1 | Hier boven zie je het wel bekende Bavaria jurkje. Ik blijf het leuk vinden om die te dragen op dit soort dagen. 

 Oranje nagels en sieren maken de outfit af. Ik heb geen oranje kettingen of armbandjes, 
maar simpele zwarte en zilveren parels gaan ook prima




outfit 2 | Dit is de outfit die ik het leukst vind en die het meest bij me past. Een simpel zwart jurkje van de h&m met een blouse van mijn vader! 


Dit is een wat simpelere combinatie. Het enigste oranje kleding stuk dat ik in de kast heb gecombineerd met een zwarte legging. En natuurlijk een oranje bloem in m'n haar! 



 Outfit 4 | Als laatst nog de neon crop top van Forever21. Ik stond op het punt deze top weg te doen tot ik me besefte dat het nu wel goed van past kon komen. Weer gecombineerd met het zwarte jurkje en.. voetbal sokken!  


Wat word volgens jullie de uitslag van vanavond? 

Liefs Anne 




1 opmerking:

  1. Leuke outfits! De laatste is tof. Dat topje vind ik super schattig en hij heeft een leuk perzik kleurtje! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen