zondag 4 mei 2014

100 Happy day's challenge | Dag 1 t/m 25

Ik doe mee aan de 100 happy day's challenge. De bedoeling is om meer bewust te zijn van alle leuke/mooie/goede momenten op een dag en elke dag te kunnen genieten ook al zijn het maar kleine dingetjes. Elke dag moet je een foto maken van jou geluksmoment. Ik denk er elke dag wel aan maar ik vergeet de foto soms dan maak ik alleen een aantekening van het geluksmoment. Het lijkt me leuk om de foto's die ik maak te delen. Om te beginnen met dag 1 t/m 25:

Dag 1 | Zondag 6 april: Kim kwam op bezoek om voor afrika dingen te regelen


Dag 2 | Maandag 7 april: gezellig met Poes een dagje gechilt


Dag 5 | Donderdag 10 april: Kaartjes gekocht en op de bus gedaan
Dag 7 Zaterdag 12 april: Naar Malou om Londen te boeken.. nog niet geboekt maar wel gezelligJ
Dag 10 | Dinsdag 15 april: skypen!!


Dag 13 | Donderdag 17 april: Afspraak met Susan gemaakt. Ze komt m’n haar doen voor het galaJ
Dag 14 | Vrijdag 18 april: broodje mozarella pesto tomaat nom nom nom
Dag 15 | Zaterdag 19 april: In de stad geweest. (te) hoge hakken voor het gala gekocht 

Dag 17 | Maandag 21 april: gezellig met de hele familie voor mama’s verjaardag paaslunch

Dag 19

Dag 19 | Woensdag 23 april: genieten van paaskuikentjes en nieuwe kleren gekocht
Dag 21 |Vrijdag 25 april: Gala, stunt en koningsnacht Geen happy moment maar een happy dag!!

Dag 22 | Zaterdag 26 april: koningsdag. Beetje brak vandaag maar toch even langs de Goffert geweest

Dag 23 |Zondag 27 april: Soms is Julie wel lief J

Niet altijd foto's zoals je kan zien. wil je zelf ook meedoen aan de 100 Happyday's challenge kijk dan Hier :)

Lijkt het jullie leuk om mij te volgen 100 dagen lang?

Liefs 

Anne






Geen opmerkingen:

Een reactie posten