dinsdag 29 april 2014

Stunt, Gala en koningsnacht

Ik zit midden in de vakantie, iets waar ik heel erg aan toe was. Ik heb deze vakantie helemaal niks geplant. Expres, want ik wilde rust. Vriendinnen zijn druk bezig met leren voor de examens en ik zelf kan ook wel wat aan school doen. Ik kan me altijd heel goed voornemen om dingen te gaan doen in de vakantie, maar uiteindelijk komt daar vrij weinig van en geniet ik van de rust.
Ik ben deze vakantie wel heel goed ingegaan vrijdag met de stunt, het gala en koningsnacht. Vooral stunt was geweldig! Onze school laat bijna niks toe, maar we hebben ons toch heel goed vermaakt met een watergevecht. Gala was een beetje een dooie boel. Er werd geen alcohol geschonken en ik had (te) hoge hakken aan om te dansen. Door alle lieve mensen die er waren hebben we er toch wat van kunnen maken. Ik ga iedereen echt heeeel erg missen als ze van school af zijn. Gelukkig hebben we heel veel foto's gemaakt die ik jullie hier laat zien.


Mijn vader is leraar bij ons op school dus daar moesten we ook even mee op de foto


Dit beschrijft onze vriendschap precies haha ;)

Met de hele groep van te voren foto's maken.
Ik had een strapless kante jurk aan van Boohoo

De gala commissie had dit jaar  iets leuks bedacht. een foto 'hokje'
 als je op de kop drukte maakte hij na 3 sec een foto. Dit gaf leuke resultaten


Foto's stunt:




Al met al een hele leuke start van de vakantie! 

Liefs

Anne 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten