maandag 20 januari 2014

Cadeautjes!!

Ik heb een hele drukke, maar leuke, feestweek gehad! Dinsdag, op mijn echte verjaardag, had ik niet zo veel geplant. Toen ik op school kwam kreeg ik van een aantal vriendinnen hele mooie roze rozen met hele lieve kaartjes erbij. Dit was een hele leuke verassing. Na school kwamen er nog wat vriendinnen langs om taart te eten. Mijn feest gaf ik afgelopen vrijdag. Ik voelde me goed, dat was al een mooi cadeau, en volgens mij had iedereen het naar z'n zin. Ik heb heel veel leuke cadeautjes gekregen, dus bereid je voor op een lading foto's!


 
 
Als eerst HET cadeau.. Een spiegel reflex camera! wieeehoeee (wat kan ik nog meer zeggen?)Deze post is ook wat later dan geplant online gekomen omdat ik nog niet het juiste snoertje had om de foto's op m'n laptop te zetten :)
 

 
 
Naast lieve kaartjes, drie taarten en geld zijn dit de andere dingen die ik gekregen heb:
 

Boeken! Het boek boven op is iedereen vast wel bekent: De honger spelen deel 2
Daaronder: Klein meisje groot
Het boek met de paarse rug zit vol met briefpapier, kaarten en dingen om je post mee op te vrolijken. Gekregen van mijn vakantie/pen- vriendin
 
van de wereld winkel notitie boekjes en een emmer/vaas van recycled materiaal 

Dekentje, twee armbandjes en een edelsteen hangertje.


Bij de steen zat een beschrijving. Deze steen zorgt namelijk voor meer evenwicht en stabiliteit!
Ben benieuwt van deze steen mij gaat genezen ;) 

Een zakje licht, DIY uilen maken, H&M gift cart, kaarshouder en
een bedeltje die ook genezende krachten heeft!

-Dit fotolijstje hangt al boven m'n bed. Elke keer als ik er naar kijk krijg ik zo'n good feeling.
De zomervakantie, de zon en de geweldige vrienden groep geven me een goed gevoel
- CD ' A different kind of fix'

Bakspullentjes en tja.. een geit.. Wie houd er nou niet van geiten?!

Volkswagen busjes!! me like!
De volgende twee foto's horen bij elkaar. 'Om je creativiteit er op los te laten gaan als je een dagje ziek thuis zit' was de beschrijving van het groepje vriendinnen die me dit gaven :)
 
Ik wil zeker niet opscheppen  of zo iets.. door dit te laten zien. Ik wil alleen even vertellen hoe leuk ik het vind dat zo veel mensen iets hebben uitgezocht wat bij me past. Stenen die me genezen, een anti-vervelings pakket en glute vrije taarten, iedereen denkt mee! Zo lief! Vrijdag avond was heel gezellig en ik ben ontzettend dankbaar dat ik zo veel leuke, lieve vrienden heb.

Wat zou jij graag nog willen hebben?

Liefs Anne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten