maandag 10 februari 2014

My life in pictures

Is het nou al bijna een maand geleden dat ik iets gepost heb?!
Ik zou me moeten schamen.
Het komt omdat ik niet zo veel inspiratie heb de laatste tijd. Ik kan jullie wel weer melden dan het afgelopen week verschrikkelijk slecht is gegaan en dat het de week daarvoor juist weer heel goed ging, maar dat ik na de zoveelste keer ook niet meer leuk om te lezen. Verder gebeuren er ook vrij weinig dingen, want als het zo slecht gaat is het enigste wat ik doe ziek op de bank liggen.
Voor nu laat ik jullie mijn week in foto's zien. De komende week zal ik weer is goed nadenken over leuke dingen om te posten.

 
 Deze foto is gemaakt aan het begin van de week. Soms zit ik de hele dag alleen thuis, maar gelukkig houd onze kat me dan gezelschap. Iedereen zegt het van zijn eigen huisdier, maar ik weet het zeker: onze kat is de liefste die er bestaat! Kijk hem liggen als een baby'tje



Tja, als ik verder mijn mobiel afstruin naar foto's kom ik verdacht veel knappe jongens tegen...

Dit is niet zo'n duidelijke foto, maar hier had ik mijn haar gekruld. Ik heb al krullen van me zelf en ik kwam er achter dat deze krullen van de krultang niet echt iets toevoegen.

Als ik thuis zit en niet zo veel kan doen ga ik meestal online shoppen. Deze schoenen staan bovenaan mijn wishlist. Even sparen nog!

*uhm uhm*

Snapchat!!

Deze tas heb ik van het weekend gemaakt. Ik wil alleen het hengsel nog wat groter maken en dan is hij klaar voor gebruik!

En ik moest ook een avondje oppassen. Mijn vriendin kwam wat later en zat ik dus alleen op de bank waar ik dan weer een snapchat van heb gemaakt

JC Caylen
Via what's app sturen ik en een vriendin leuke foto's naar elkaar. En dit is ook de laatste foto die op mijn mobiel staat. Er zijn niet zo veel foto's van mij langs gekomen maar dat komt omdat deze week niet zo veel waard was voor mij. Hopelijk word de volgende post zinvoller :)

Hoe was jullie week?

Liefs Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten