dinsdag 14 januari 2014

It's my birthday!!

Vandaag 17 jaar geleden werd ik geboren. Voor mij gaat er niet zo veel veranderen nu ik 17 ben. Afgelopen jaar heeft voor mij vooral stil gestaan. Ik hoop dat dit jaar beter gaat worden dan het afgelopen jaar, dat ik weer boven m'n ziekte
kom te staan en dat ik vooral kan gaan genieten van de leuke dingen die gaan komen.

Zaterdag avond heb ik mijn verjaardag klein gevierd voor mijn familie. Het is een beetje een traditie geworden om elk jaar voor mezelf een slagroom taart te maken. Dit jaar maakte ik hem samen met Malou. Het is goed gelukt, al zeg ik het zelf!


 

 
Boven op hebben we een wereld kaart gemaakt omdat ik er heel erg naar uit kijk om na m'n school te gaan reizen. De kaart word opgegeten door geitjes: geiten zijn gewoon hele leuke dieren. Aan de zijkant staat mijn naam, een giraf en heel veel bloemen en gras.
Vandaag krijg ik een cadeautje van mijn ouders en vrijdag heb ik nog een feestje voor vrienden.

Verjaardag outfit en cadeautjes post volgen nog!!

Liefs Anne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten