vrijdag 12 september 2014

Wishlist | United wardrobe

Kennen jullie de site United wardrobe al? Ik ben fan!
In mijn vorige post konden jullie zien dat als ik alles van mijn wishlist zou kopen dat ik dan meer dan 300,- kwijt was. Ik heb geprobeerd de zelfde items te vinden via de tweedehands site 'united wardrobe' waardoor ik veel goedkoper uit ben!




Nieuw: 50,-                                                      Tweedehands 40,-


Klik op ' meer lezen' voor meer vergelijkingen!




  
 Nieuw 30,-                                                       Tweede hans  25,-


Nieuw 107                                                           tweedehands 35,-


Het klopt, je hebt gelijk, de items kunnen best veel van elkaar verschillen. Maar bijvoorbeeld het jasje hierboven. voor mij is het belangrijk dat het van binnen van wol is en van buiten van leer. Door de tweedehands versie te kopen zou ik 72,- besparen! 

Zelf heb ik ook al wat kleren op de site gezet die mensen kunnen kopen. Nog niet zo veel want ik ben nog aan het kijken hoe het allemaal werkt. stel dat je het leuk vind om dingen uit mijn kleding kast te kopen kan je me vinden onder: anneblue

Koop jij weleens wat tweedehands? kende jij de site united wardrobe al?

Liefs 

Anne 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten