maandag 8 september 2014

Wishlist | Na zomer 2014

Hee allemaal!

De zomer vakantie is voor iedereen nu echt voorbij :( Waarschijnlijk heb je de hele vakantie zonder make-up rond gelopen (op dat ene feestje na waar je toch nog wel wat mascara voor had opgedaan) Naast dat school veel rotte dingen met zich mee brengt, is het toch ook weer tijd om jezelf fabulouse te vertonen. Na de vakantie heb ik niet zo veel geld meer te besteden, maar.. wensen mag altijd.
aanschouw mijn wishlist van de na zomer 2014


Klik op 'meer lezen' om meer van mijn wishlist te bekijken! 



Veel jasjes en schoenen staan er dit keer op mijn wensen lijst. Twee dingen die ik beide al genoeg heb, maar niet genoeg van kan krijgen. Als ik alles zou kopen ben ik 321,45 kwijt.. eerst maar even hard gaan werken dus;) 


Wat staat er op jou wishlist voor de herfst?


Liefs, 

Anne 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten