vrijdag 7 maart 2014

Vasten dag 3

Vastentijd hoort bij de katholieke kerk. En ondanks dat ik niet gelovig ben doe ik hier toch aan mee.
Ik heb al eerder voor een dieet een half jaar geen suiker gegeten. maar dat is anders. Dan kon ik tussen door bijvoorbeeld wel suikervrije koekjes eten. Nu is de uitdaging om 40 dagen niks aan snoep, chips of koekjes te eten. En dat is ook de reden waarom ik dit doe: ik vind het leuk om mezelf uit te dagen. Van carnaval tot aan Pasen bestaan mijn tussendoortjes dus uit fruit en groente. Dag in dag uit, behalve op zaterdag (voor de katholieken is dit zondag) dan mag ik één dingetje zondigen.



4 opmerkingen:

  1. Heel goed van je! Mij zou het niet lukken denk ik.
    Succes !
    Liefs
    www.thebordeauxbow.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes! Ik heb het ook een keertje gedaan en ik vond het echt ontzettend moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed van je dat je doet, dat vraagt om veel doorzettingsvermogen!
    Al aan je andere uitdaging begonnen? de 100happydays ;)
    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen